elifdiyorkii bebeğim doğduğunda 3 gün yoğun bakımda kaldı, ciğerlerindeki suyu atamadığı için ve bir gecede sarıılktan yattı. Şu an çok şükür iyi ve 20 günlük. Yaşadığımız yerde çarşıya, pazara, pikniğe gittik. Ve 2 gün önce uçakla İstanbul’a ailemin yanına geldik, kuzenimin sözüne katıldık. Çok şükür iyi elhamdülillah, hem ona hem bana iyi geldi. İnsanlarla iç içe sokmamaya özen gösterdim sadece, kalabalıkta çok durmadım falan, bakmak isteyene uzaktan gösteriyorum