elifdiyorkii kıaaazz sen bu çocuğu hiç doktora da mı götürmedin yani ne alaka 40 ı çıkmadan gidilmez hem kime ne benek senin bebeğin ???
Sorumluluk sana ait..
Allah göstermesin inşalla sağlıklı bir bebek olsun hep..
Yani hiçbir yere gidilmesin kimse de sana gelmesin o zaman ..
Olsun sen git eşine de tatlı dille anlat
Bu kaynanaların da dili kopsun haaaa nefret ettim hepsinden b..k var her şeye burunlarını sokuyorlar