minikbirkalp230_ acaae haklısın bendecok yoruldum ben birde ilk oğlumu emzirirken 2. Ye hamile kaldım hamileyken de emzirdim birini bıraktım 3 ay sonra diğerini emzirmeye başladım yani kucaklaştık 4 yıldır emziriyorum diyebilirim yordu beni artık 🤭🤭
_Sedayigit Aleynaslan96 Ay bu benim bebeğim 13 aylık aynen dediğiniz gibi kafayı yemek üzereyim sürekli meme diye ağlayıp geliyor bıraksam saatlerce emecek ve şekilden şekile giriyor emerken sonra kendi kalkıyor bende hemen kapatıyorum ağlamaya başlıyor niye kapattın diye gelip açıp tekrar alıyor 🤦🏻♀️
ggmomy acaae tabiki siz şuan sanıyorsunuz ki sadece o bağlanmış 😄 size tavsiyem sınır koyun bdlirli saatler ayarlayın en çok ihtiyacı olduğu onun dışında istediğinde başka birşeyle oyalayin bırakmasi da sonra kolay olur
17072023baloglum acaae benim oglumda ayni 13 aylik olacak meme emmeden asla.uyumuyor gece uyandiginda emmeden geri uykuya gevmiyor ek goda alimi sıfır sadece emmeyle geciyor gunumuz yıldım bazen keseyim.diyorum.ama.kiyamiyorum
Sapsikanne acaae yok sütten kestikten sonra uyumaya başladı ama iştahsızlık devam yani sütten kesince yer diyorlar ya bizde öyle olmadı eğer aç yatarsa yine uyanıyor ama tok yatarsa sadece su içmeye kalkar
17072023baloglum acaae bazen saat basi bazen 2 kez. Uyaniyor ama genellikle sık uyaniyor emmedende asla uykuya gecis yapamiyoruz geri
binnur64 acaae ahh ahh bizi bizden başka kim iyi anlayabilir ki rabbim yardımcımız olsun bebeklerimize güzel uykular nasip etsin
tcetveli Dr Osman gönlüal bır yaşına kadar ana beslenme emzırme 1 yaşından sonra keyfı beslenmedır emmek bebek ıcın o yüzdene benim bebegım 1 yaşını biraz geçince bıraktırıcam