babytugra_ öyle demiş gibi oluyorsunuz
En büyük bağ diyerek
Beslenme kısmı ayrı ama
Ben bu bağın yenidoğanda önemi olduğunu sonradan alışkanlık olduğunu düşünüyorum
Ama emziremeyen anneler , bebeği o olmadan ağlamıyor diye üzülüyorlar
Emziremedim diye mi diyorlar