9793selaam insülin direncinin sebebebide malesefki kilo 😔bendede vardı kilo verdikçe düşüyordu o değer. Benim boyum uzun kilomda fazla yani 😲 günü erken kapatmaya alıştım ben 3 ayı geçti,sizde yavaş yavaş alıştırın kendinizi zamanla düzen olur. Siz 6 dan sonra yemeyin o zaman deneyin en azından🙏 şeker kolestrol filan var mı sizde?