9793selaam spor derken sadece yürüyüş yapıyorum bebek arabasıyla hızlı yürüyorum ben😊 evde zaten sürekli haraket halindeyim 5 dk oturmuyorum kızım 16 aylık.
Valla bacım kesin ve tek olan bişey var o da aç geziyorum 😀 yani yiyorum ama eskisi gibi asla yemiyorum hele akşam 5 den sonra asla bişey yemiyorum kahve bitki çayı hariç. Tatlılar,abur cubur,makarna,pilav,ekmek,şeker yani zararlı herşey hiçbirini yemiyorum. Bol su tabiki ihmal etmemek lazım. Ve günde bir paket sigara 😀😀 iştahımı kesiyor