Burkiyyy Ygtoglm-- görselini üstte bayan atmış aynısı idi . Ben kutusun da zaten 20 tane var 280 tl idi oda tanıdıktı diye verdi o fiyatta yoksa 320 tl felan sanırım başka eczaneden sormuştum
Merve4126 Burkiyyy yok sadece emzirirken kullanan kişi olup bir sorun olduğunu merak ettim ama bnde başlayayım olmadı bitane deneyeyim bi etki olursa ypmam
Burkiyyy Merve4126 her insanda aynı tepki olmaz . Kız bana olmadı diye sana da olmayacak bir şey yok . Vebal almak istemiyorum içinize sinmezse içmeyin sonra ben vebal altında kalırım .
Merve4126 Burkiyyy sonuçta sende insansın bende bana olan sanada olur sana olan bana bende başlayayım madem nezqman kullanıyorsun aksam yoğurtla diyiliyor ama
Burkiyyy Merve4126 ben sabah kahvaltıdan sonra tüketiyorum üzerine de bol su . Akşam daha denedim gece karın ağrısı olur bir şey olur diye gün içinde tüketiyorum çünkü ilk zamanlar aşırı sık çıkardı lavaboya ben mi doğumdan beri kabızlık yaşıyorum o beni hafifletti
ygmrln Merve4126 8 aylık civarı haftada bir kullandım ama hiç memnun kalmadım ishal yapıyor müshil gibi
Burkiyyy Merve4126 aynen öyle bir deneyin . Tadı yoğurtla çok güzel meyveli yoğurt yiyor gibisin daha su ile yada süt ile denemedim de onunla da yapanlar var .
Burkiyyy Merve4126 bir de kullandığın zaman bir yere gitme misafirliğe felan evde isen kullan . Çünkü ishal ediyor her an gelebilir bir yerde 😂 mahcup olma 😂 ben bu aralar evdeyim diye kullanıyorum 😀
Merve4126 Burkiyyy biliyorum.cnm 2 kızıma hamile kalmadan önce form toz diye bisy aldım.15 kilo verdim hatta var elimde çok güzel zayiflatti ama onun icerigi çok çeşit vr kesinlikle kullanamıyorum onu da bunun iceri az yesil cay bence yesil cay bitki çayı icebliyosam bunuda kullanabilirim bence
Melez4453 Emzirirken kullanmayın bayanlar Süte geçiyor Bebeğiniz neden bu çaya maruz kalsın Azcık sabır
Burkiyyy Merve4126 anladım o çayı bana atar mısın emzirmeyi bıraktırdıktan sonra kullanayım . Açıkçası kilolu halimi sevmiyorum 😢
Merve4126 Burkiyyy o aktaran aldığımı kesin emzirmeden sonra kullan zaten bnde öyle yapixam çünkü ixeriginde çok şey var bu matcha çayı bence kullanılır yesil cyain toz hali
Bademll_eda_ rainayaz bir daha Trendyoldan alin indirimi takip edin,2 kutusunu 230 liraya aldım daha dün geldi aktar eczane bazen fazla fiyat söyleyebiliyorlar. Orjinal hologram bandrolu de var sıkıntısı yok yani
rainayaz Bademll_eda_ bende normalde alışverişlerimi trendyoldan yapıyorum hatta sepete eklemiştim bazen 2. 1 tl kampanyası da oluyor. Çarşıya çıkmıştım aktarda görünce alayım dedim
asrinhatasi Merve4126 ben de sipariş verdim geçenlerde şimdi kargoda bekliyorum. Ama emzirmeye etkisini bilemedim.
Burkiyyy Merve4126 aynen aynen bunda çok etki görmedim olursa eczanede ki adam kullan demezdi herhalde 😂
Burkiyyy Merve4126 emzirmeyi bırakınca kullanırım canım sağol. Sen faydasını gördün mü peki yan etki felan olmadı değil mi ?
Merve4126 Burkiyyy ilk kızımın doğumundan sonra kullandım emzirme sonrası 15 iilo verdim çok güzel zayıflatıyor