SerraD-1823 ilenalemin benim değil de @sevimailesi arkadaşımızın doğurganlığı yüksekmiş maşallah 🧿☺️. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
sevimailesi SerraD-1823 aynen öle cnm ilk çok üzüldüm oğlum küçük araları az olacak diye ama şuan diyorum ikisi bir arada büyür bir şekil zor günler geçer elbet🥰🤲
sevimailesi ilenalemin 😀😀 yüzde yüz korunma deil demekki yani hem eşim hem ben korundugimuz halde olabiliyorsa 🙄🤭🤭
SerraD-1823 sevimailesi haplar 💯 de 💯 korumuyor maalesef. Hatta bir fotoğraf gördüm anne sprial taktırmış ama bebek doğarken elinde sprial ile doğmuş. Allah nasip ederse kim ne yaparsa boş
sevimailesi aysebb ay çok testi yaptığım da şok oldum bide 13 haftalikken ogrenmistim sok üstüne sok🤭🤭