Kızlar 7,5 ay önce doğum yaptım ve hala regl olmadım. Emziriyorum bebeğimi mama kullanmadı hiç. Doktor emzirmeden dolayı regl olmadığımı söyledi. Kan testinde hormonlarım değerlerim normal çıktı. Emzirirken kullanabileceğimi söyledi ve zlynda verdi. Regl olmadığımı için de herhangi bir gün başlayabileceğimi söyledi. Emzirirken kullanan var mı. Artısı eksisi nedir