onlyy her çocuk ve her anne sabrı bir değil. Ev ortamı yaşam biçimi bir değil bunu göze alarak lütfen kasmadan ilerleyin. 3 gün de bıraktık diyen de gar benim gibi ben 23 günde bıraktıran da.
Tam alıştı dediğim anda tüm evin içine işeyen kaka yapan inaşlaşan bir bebeğe dönüşmüştü.
Sabır sadece sabır oyunlarla onu strese sokmadan güzel güzel götürün.
Çok sık sorup yaptırmayın benim çişim geldi diye kendiniz giderken onu da kendi lazımlığına ona sormadan oturtun bakalım kim önce yapacak vs. Diye oyunlaştırın.
Evin içinde tulumla gezdirin ve alt kısmını vurmayın tulumunun rahat etsin götürünce tuvalete yani çıkartmakla uğraşmazsınız başlarda