onlyy dün gece uyumadan idrar ve kakayi yaptı sonra çok mutlu oldu ama bu sabah hastane isim oldu için mecbur bez taktım bakalım artık takmayacaksın.sabah kalkti anne artık burdan çiş gelmeyecek beze bay bay diyelim mi dedi baklim.umutluyum.her cocuk ayrıdır özeldir.moralinizi bozmayın devam edin kaka kolay ama çişe gelince zorlanıyorlar.tuvaleti yokken alışması için oturtun alışsın önce biraz.cirt cirtli kitap varmış tuvalet eğitimi ondan çok memnun kalanlar var ben almadım.bu gün alıştırma kilodu alicam mecburi durumlar için.cunku parka da gitmek istiyo surda zaten 1 2 ay sinra parka da godemyecekler..umudumuzu kaybetmeyelim.ilk 3 gün gece bekleyebilirsiniz diye yazı okudum.bebege göre değişir önce gündüzü halledin sonra geceyi deneyin olmazsa.siz de önemlisin siz tukenirseniz zaten cocuk da bunu anlar birakir