Benimki de sürekli yüz üstü yatıyor. 4.5 aylık oldu, sırt üstü yattığı çok nadir. Asla sırt üstü uyumuyor. Yatırıyorum, 5 dkya uyanıp ağlıyor. Uyusun diye mecbur yüz üstü yatırıyorum. Reflü yatağı almıştım, boğulma önleyici, delikli olduğu için sadece reflü yatağında yüz üstü yatırıyorum. O nedenle biz nereye gidersek, o reflü yatağı orada 😅