Kızlar bebeğim 3ay 8 günlük 1.5 ayından sonra hep yüzüstü yattı gazından dolayı öyle rahat ediyor du bende hep öyle yatırdım bugün doktora sordum ani bebek ölümünden dolayı önermiyoruz dedi ama asla sırtüstü uyumuyor ne yapmalıyım sürekli yüzüstü yatan bebeğiniz oldu mu😏😞