[silindi] asla YUSUF BALI önermem bebeğim onun yüzünden gerİ dönülmez şekilde kaldı ne olacak bilmiyorum . Ticarethaneye çevirmiş gel git kes gönder . Anlıyor sandık güvendik .yeri falan yemiz 30 yıldır bu işteyim dedi falan gülen yüzüne kandık. Hipospadias olan oğlumu sünnet etti. Muayene de sorun yok demişti bana . Doktorum diyor kendisine asla HİPOSPADİAS değil bu bebek dedi kendi gönderdiği doktor bile olduğunu doğruladı . Anlamıyor hiç birşeyden . ASLA ÖNERMEM .Bi sorunu olmayan bebeği yapıyor güzelce orası doğru ama sorununuz varsa asla görmüyor. Cimere falan şikayet ettim denetimi yapılıyor.