Biz keçiörende akbak klinik var arkadaşımın tavsiyesiyle orada yaptırdık gatada çalışan bir cerrah yapıyor ( zaten en iyi işlemide cerrahlar yapıyormuş ) 5,5 aylıktı yaptırdığımızda iyikide yaptırmışız işlem toplamla yarım saat felan sürdü dikişli oldu bu arada ilk uyuşturma için iğneyi yaparken ağladı biraz işlem sırasında ben ve babası durduk yanında sonrasında hemen taburcu olduk krem ve batikonla pansuman yaptık evde çok şükür bi sıkıntı yaşamadık