merve171214 ayseninminnosu oğlum 10 kasım doğumlu akrep kızım da 29 kasım doğumlu yay iki burç içinde korkttular ikisi de olsun istemedim ama ne şanstır ki ikisini de kasıma denk getirdim 😂
The_paues merve171214 oğlunuzun huyu karakteri nasıl büyükse? Benim oğlumda akrep ne yaşayacağımı merak ediyorum büyüyünce 😀
Senaaydin boralii benim de kızım 26 Ocak nasıl bir karakteri var yapısı var benziyor mu acaba diye merak ettim ama erkekmiş farklı olabilir 😊
boralii Senaaydin sürekli ilgi bekliyor, çabucak kırılıyor, ilgisi oyuncaklara değil abuk sabuk şeylerde oluyor. Çok güleç aynı zamanda çok mızmız. 6 ayda bunları gören ben gelecekten korkuyorum 😨
aycingozuacik Oğlum 20 nisan doğumlu hem boğa hem koç burcu çözemedim hangi burç olduğunu tam dönence tarihi kimi yerde boğa kimi yerde koç 🤔
Senaaydin boralii benim kızım da çok güleç oda sürekli ilgi istiyor onunla oynamamızı vs hareketli çokta akıllı maşallah cilveli en kötü yönü uykusu sevmemesi beni en çok zorlayan uykusu 18 aylık 😊
boralii mematiii Burçlara inanmam ama Allah’tan Aslan olmamış kocam aslan burcu ben merkezcilik iğrençlik her şey var 😥
mematiii boralii ahaha ya ama benimki kız öyle biraz egolu olsa iyi olurdu çünkü tavırları aynı öyle .İstediği olacak lafını geçiren tarzda yengeç yönü de çokvarr hep ağlıyor duygusall