6-7 aydır kullanıyoruz memnunuz boyu güzel uzadı. Tek sıkıntımız sürekli ve aşırı şekilde zam gelmesi. 300 lira civarındayken almaya başladık bir sene dolmadan 500 oldu🥲 bir de her yerde satılmıyor stoklu gitmeye çalışıyoruz. Bazen uygun numarayı bulamazsam bulduğumu alıyorum içerikleri aynı gibi kutuları karşılaştırmıştım.