zdda bende bir dönem kullandım çok memnun kalmıştım gaz olmadı,kabız olmadı ayrıca daha tok tutuyordu kullandığım ay güzel kilo almıştı bebeğim devamlı kustuğu için kusturmayan mama arıyoruz neredeyse tüm mamaları denedik ama tekrar golden goata döneceğim