balli_cilek merhabalar bende emar çektirdim doktor yırtık olarak görüyorum dedi ama raporlanmasını bekleyelim dedi , raporlandı zedelenmiş diyerek. Başka doktora gösterdik emar sonucunu o da yırtık olarak görünüyor dedi. Prp ignesi iyi gelir dedi özelde gösterdiğim doktor