Poncikkkk Çok geçmiş olsun 12 senedir var eski sporcuyum bir yarışmada yırttım o zamandan sonra spor yapamadım çünkü baya bir ağrı yapıyor. Geçen ay gözümü karartıp ortopediye gösterdim emar çekildi
Ameliyata gerek yok dedi doktor fizik tedavi görsün dedi.
Yuruyemeyecek gibi değilsen ameliyat vs diyeceklerini sanmıyorum fizik bana dizlerine yüklenme eğilme,çömelme, merdiven çıkma dedi