3kedili2bebekli civciv35 1 litre sütü kaynatiyorum içine 4 yemek kaşığı yoğurt koyup 2-3 karıştırıp bırakıyorum suyu sararinca olmuş oluyor yani sütü yoğurtla kestiriyorum
parsegemommyyy 3kedili2bebekli eşimden süt istedim inşallah yarım yapacağım kendim yinede kendim yapim iyisiyle kötüsüyle
parsegemommyyy Suphiye_mila13 peki siz nasıl mayalıyorsunuz ben activvia yoğurt mayasını kullanıyorum
Bebegim3535 parsegemommyyy benim oğlum evde mayaladığımız yoğurdu asla yemedi. Defalarca denedik. Bir kaç güvendiğimiz hazır markaları da yemedi. Araştırmalarım sonucu sataş babymix i bulduk. Bebekler için yapılıyor. İçeriği temiz. Denedik ve bir tek onu yiyor. Tek yemeklik şekilde paketlenmiş bir yoğurt
parsegemommyyy Semaaa39 inşallah büyüyünce seçici olmaz 🧿 bende dikkat ediprum ama merak da ettim diş döneminde çok yoruluyorum ve 1 sn.bile yok banyo yapamadım mesela uyuyokende yanından ayrılamıorum uyanıo 🤦🏻♀️ zaten meme ile uyuyor bi döngüdeyim hep
Semaaa39 parsegemommyyy bizimkide memeyle uyuyor ama daldıktan sonra poposunu dönüp kendi kendine devam edşyor. Eğer makine kullanmıyorsanız makine almanızı öneririm. Eşiniz bile yapar. Akşamdan hazırlarsınız sabah tamamen hazır olmus olur mesela :) ben öyle yapıyorum. Büyük rahatlık
parsegemommyyy mutluannecik zaten mayalıyorum sadece hazır kullanan var mı satılıyor mu en azından yapamayacağım günler kurtarıcı olur mu die bi sormak istedim mesela bugün yoğurt yoktu ve yapmaya fırsatım olmadı
parsegemommyyy belus istanbul bayrampaşadayım ama çevremde açkk süt satan yer yok köşede arabada bi sütçü var sadece o kadar
parsegemommyyy Semaaa39 ben fırında mayalıorum alıştım aslında o kadar zor gelmio sadece fırınım yukarda her seferinde indir kaldır yapmak zor oluo
parsegemommyyy Perapoyraz ay inşallah 1 lt den 4 kavanoz çıkıyor valla tadı bozulmadığı sürece veriyorum bitmio bende yemiorum
parsegemommyyy Yyagmur3 yok yapıorum normalde taş gbi de oluo sadece zor günlerde hazır kurtarıcı olur gbi düşündü eşim de zaten içime sinmiodu
Semaaa39 Kizarmisdondurma evet bizim doktorumuzda cam şişeden öneriyor. Zaten önermesede hayatta açık süt almam. Anca yan komşunun ineği olacakta organik beslencekte belki o şekilde 😅 süt tankerlerini benzinlikte nasıl yıkıyorlar.🤦🏻♀️ Dahası o sütler bütün gün güneşin altında arabayla gezerken bozulmasın diye içine neler neler katıyorlar….
Kizarmisdondurma Semaaa39 inek buzağıyı emzirirken her şey güzel zaten bakteri falan yok Denetlenmiyor bişey yapılmıyor yani Hiç çiğ süt öneren doktor görmedim Varsa söylesinler yanlışlıkla gitmeyelim Dediğin gibi ineği tanırım bilirim gözümün önünde sağılır ancaa
parsegemommyyy mervem56 yok yoğurdum çok güzel oluo ben meyveli sade veriorum zaten sadece yapamadığım günler için kurtarıcı olması adına eşim öneride bulunmuştu
mervem56 parsegemommyyy ya ben yanlış anladım bişey olmaz en iyisi kendiniz yapmak biz taşındık yeni yerimize yerlsinceye kadar hazır yoğurt alıyordum çocukların yemiyordu ev yoğurduna alışınca hazır onlara güzel gelmiyordu 🤣
parsegemommyyy Kizarmisdondurma gel evimi gör ben neler yaşıorum bide tezgah üzerinde oğlum eklendi yemek yaparken vs.bakıo bana vakumlu taburesiyle 🤦🏻♀️ bildiğin evde adım atacak yerim yok
parsegemommyyy Semaaa39 doktorum 9.aya kadar önermedi malesef vermiorum o yüzden 8 ay 4 günlüğüz şuan
parsegemommyyy BebekKayra ben bu şekilde yapıorum yoğurt maya die geçio zaten o 4lü dediğiniz 1 lt sütten 1 paket
Semaaa39 Kizarmisdondurma ay en öyle.. burda bu yüzden çok diretene kişi gördüm. Yok en sağlıklısı açık sütmüşte. Yok cam şişelerin içinde ne olduğu belli değilmişte. Yok açık sütü direk cocuğuna içirenler. Hele cicibebe verenler falan. Aman allahım..😅🤦🏻♀️🤷🏻♀️