yaren1106 ladymoms_ yaaa Allah analı babalı büyütsün canim benim o gercekten korunma yöntemi mi valla her şeyi kadınlar yapmak zorunda😅
selinaymda Elifcigim ben vurdurdum 2 ay önce ebeye sormuştum spiral mi yoksa iğnemi diye iğneyi önerdi adet düzensizliği yaşıyorum kanamam bi oluyo bi olmuyo kişiden kişiye değişirmiş ama koruması yüksekmiş
Elifcigim selinaymda peki adet görmüşmuydun gerek var mı öyle bişeye yoksa gidip direk vurdun mu fiyatı ne kadardi
selinaymda Elifcigim yok hiç adet görmedim 40. gün vuruldum doğumda başlayn kanamam devam etti şuan çok azaldı bilmiyorum hormonlar bozuluyormuş 90 tl ye aldım iğneyi