yaren1106 Kızlar merhaba 54 günlük kızım var siz doğum sonrası nasıl korundunuz ve en etkili korunma yöntemi nedir biz prezervatif kullanıyoruz sizce yeterlimi
Eda6714 yaren1106 2. Bebeğim supriz olduktan sonra direk sprial taktırdım spriale de çok güvenmediğim için ekstra perezarvatif ve geri çekilme yapıyoruz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yaren1106 tek korunma yöntemi, yeterli değildir derler. D.k hapı kullanablrsnz
Kbrbydk yaren1106 2. Kızım 58 günlük. Henüz doğum sonrası muayeneye gidemedim. Gidince hap veya spiral düşünüyorum. Ek olarak prezervatif ile de korunacagiz. Riske atmak istemiyorum. Durumum el verse kol altı implantı da iyi gibi duruyor
ladymoms_ yaren1106 prezervatif ile korunurken 2. Ye gebe kaldım onuda 2 gün önce doğurdum şimdi kol altı implant varmış onu denicem rabbim önce isteyene versin çok zor çocuk bakmak beni iki tane pakladi bile onun dışında hap unutlur iğne bı işe yaramaz spiral bı kayma olasılığına bakkyir napsak kız bilmiom bende
yaren1106 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya yanlış anlamayın herkesin kendi fikri tabiki ama ben ilaçtan yana hiç olmadım düzeni bozuyor diye ama prezervatif r de güvenmeli miyim bilmiyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yaren1106 Ona bakılırsa prezervatifle de hamile kalan var, doğum kontrol hapıyla da. Ben hap Kullanıyorum evet düzenimi bozuyor dediğiniz gibi, ama mecburum.Eşime güvenmiyorum çünkü.
yaren1106 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yok haklısınız bende prezervatif e felan güvenmiyorum ama bakicsm bir caresine
selinaymda Elifcigim ben vurdurdum 2 ay önce ebeye sormuştum spiral mi yoksa iğnemi diye iğneyi önerdi adet düzensizliği yaşıyorum kanamam bi oluyo bi olmuyo kişiden kişiye değişirmiş ama koruması yüksekmiş
yaren1106 ladymoms_ yaaa Allah analı babalı büyütsün canim benim o gercekten korunma yöntemi mi valla her şeyi kadınlar yapmak zorunda😅