Deletedmom_115 kirikkalp teşekkür ederim pazarda kilosu 10₺ geçen hafta 2 kilo aldık 2 tane kalmış hem kızatma hem fırında hemde kabak yemeğine bayılıyor eşim 😂😂
Mryasmin Aklımda hiç birşey yok böyle postları seviyorum yazanlar arasından kendime karar veriyorum 😂
Mryasmin BalkizimBaloglum2 kabağı bende çok severim eşim ağzına vurmaz. Kabak ve kapya biberi baharatlatip hafif yagliyrum firinlâdiktan sonra minik minik kesip dereotu ve yoğurtla karıştıryrm eşim bana midesizsin diyo ama ben bu tadi çok seviyorum 🤗
mondecaidensecmeler sugarmomy uyuanir uyanmaz başlıyor ne yemek yapsam dün patlucan tavası pilav yaptım bugünde yeşil fasulye mi yapsam diyorum