sugarmomy Selam aşklaar♥️ Başladı sendromlu ptesi😂😂akşamaa ne pişiricez ya vallahi aklımda gram bi fikir yok 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
tazebiranne_ sugarmomy benimde yok o yüzden ya pizza yaparım ya da pilav kuru fasülye 😂 bu kadar uç noktalarda yaşamam peki
Evaninanasi sugarmomy file marketten donuk Antep usulü analıkızlı almıştım. Çok canım çekiyor. Onu yapacağım 👐🏻
Lolik sugarmomy hiç bir fikrim yok ya😣 Pazardan alışveriş yaptırıcam ne aldıracağıma bile karar veremedim
Umutdamla20 sugarmomy dün taze fasülye yapmıştım bugün yanına pilav yaparım salata da yeter bu sıcakta zaten ne yapılıyor ne yenıyor
sugarmomy Benoyleuygungordum__ denemem lazım benimde pizza yapanda cok yaaa hiç denemedim ama tutturabilirmiyim acaba