7278 Alpbaby sleepy 1 beden küçük yapıyor bencede ama bir üst bedeni alıncada kenardan taşacak korkusuda yok değik öyle bir ikilem🫣😬
balli_cilek Alpbaby 5 aldım tam oldu 6da bir tık rahat oldu ikiside oldu ama 5 takılı şimdi bakalım rahat eder inşallah
Hadianne balli_cilek biz sleppynin külot bezini kullanıyoruz 1 yaşından beri çok rahat bsey gerçekten oğlum hiç sevmiyor cırtlı bezi bağlarken bile ağlıyor ama külot bez normal ayakta giydiriyorum o zaman ağlamıyor
Lunaaaaa balli_cilek yani bi çok bez denedim en iyisi goon diyebilirim e bebekte, migrosta falan oluyor ama ben genelde online alıyorum
adl9 Bende baby turco külot bez kullaniyorum aşiri memnunum bebegim 15 aylik 5 numara kullaniyorum kalibi normal küçuk degiil
Hande1039 balli_cilek valla yapmıyor desem yalan olur :) ama sanırım hepsi yapıyordur ben biraz göbeğinin altında bırakmaya çalışıyorum yazın kışın iyi olur aksine sıcak tutar diye düşünüyorum da
balli_cilek Zeynali merhaba evet daha önce geçmediğime pişman oldum ☹️ cırtlıda aşağı sarkma oluyordu çişini falan yapınca bunda asla öyle bir şey olmadı
Zeynali balli_cilek yaa öyle mi bende sipariş verdim kızım sürekli cırt kısımlarını cekistiriyor rahatsız olduğunu düşünüyorum iyi gelir inşallah bize. Baby turco aldım siz hangisini kullanıyorsunuz
Mery103 balli_cilek molfix cırtlı bez kullanıyordum oğlum çıkarttığı için külot bezini söyledim aynı numara bugün geldi henüz denemedim ama güzel geldi genişliği falan