balli_cilek ben yanlış hatırlamıyorsam 7. Ayında geçtim külot beze. İnanın böyle bir rahatlık yok. Cırtlı bez kayma yapıyordu bu asla kaymıyor. Bu arada bir çok markaların külot bezini denedim. Ben goon ile devam ediyorum. Mavisi de sarısı da aynı zaten. E bebekten ya da trendyoldan sipariş ediyorum. Molfix aşırı kalın ve pamuklu çocuğun sürekli kasık bölgesi ter içinde kalıyordu. Sleepy sızdırma yaptı hiç memnun kalmadım. En güzeli goon asla pişman olmazsınız. Şu an kızım yaklaşık 10 kilo var boyu da 82 biz 5 numara külot bez kullanıyoruz. Ama 6 numara kullandığımda oldu boyut farkı yoktu gayet rahat.