UrbanMom rahat hamilelik geçirmeme rağmen hamilelikten nefret etmiştim, çünkü otururken, kalkarken ister istemez zorlanmam, gece rahat uyuyabilmek için yatak odası, oturma odası mekik dokumam, hangisinde yatsam iyi gelmiyordu, ayakkabi, çorap, pantolon rahatça giyinenemem… o yüzden en büyük hayalim bir an önce doğurmaktı😅