Dilaylaa benim doktor tam bir yesilayci sigara alkol kesinlikle yasak diyordu hamileykende emzirirkende sigara kaçamağı yaptım dayanamadım yalan yok ama alkol istememiştim emzirmeyince bi istedim tabi 😁 şu an emmiyorsa akşam yatırın kurun sofrayı karı koca ohh bir de balkon varsa tamam 😁 ben sigara içtiğim için bebeğim uyuyunca kendimi orada buluyorum o yüzden balkon örneğini verdim