nehirbebek137_ elizk rotayı yaptırdım ortalıkta salgın var hem kusma hem ıshal bebekler sıvı kaybından hastanelerde ytıyor bızde hastalıgı kaptık ama Allaha sukur ıshalsız atlattık rota asısı sayesınde sadece kusması oldu hafıf atlattık yani
Themom_ Seyma_34 Doktorunuz aşı takvimi yapmadı mı size? Rota ilk doz 3 ay 15 güne kadar yapılıyor İkinci doz 5. Ayda Menenjitte ne kadar erken o kadar iyi diyor drlar. 1 yasında sanırım tek doz oluyor biz 7. Ayda basladıgımız icin 4 doz olduk 3 doz bexsero tek doz nimenrix
Seyma_34 Themom_ hayır hiç özel asilardan bahsetmedi, ben çevremden bir iki kişiden duydum rotayı ama zamanı geçmiş maalesef, menenjiti biliyordum ama
Myrtle Tecrubesizaile0334 aa tesekkur ederim ☺️. 2. Ay asisi 2 saat aglatti agridan yavrumu fitille rahatlamisti. Asilardan korkar oldum artik
Tecrubesizaile0334 Myrtle ağızdan verildiği için baya rahat bir aşı birde içersinde canlı bakteri olduğu için salgınlara karşı baya dirençli olduğunu düşünüyorum rahat olabilirsiniz yani 😊
Seyma_34 elizk ya evet de salgın durumlarında çaresiz kalmak istemiyordum off ya, Rabbim yardımcımiz olsun
Kuzey_Melis_Momm Seyma_34 rota en geç 3,5 aylıkken yapılıyor menenjitinde 1 yaştan sonra yapıldığını ilk defa duydum 1 yaşında menenjitin son dozunu yaptırmıştım die hatırlıyorum
Seyma_34 Kuzey_Melis_Momm rota için geç kaldık ama menenjit için bu ay sonu gidicez, doktorumuzu değiştirdik, o söyledi bu tarihi