ebykkbc merhaba bende çook zor alıştırdım tüm sulukları denedim neredeyse kabul etmedi sonra kaşıkla oyun oynarken verdim ağzına yarım saatte bir tekrarladım suyun tadına alıştırdım bardaktan oyun oynatarak vermeye geçtim ben içtim ağzımdan sesler çıkardım onlarda sürekli bozğazına kaçtı sonra aventin suluğunu aldım kabul etti ama oda sürekli boğazına kaçıyordu bi kaç gün öyle verdim ona alışsın diye sonra ona biberon başlığı taktım şu an sorunsuz içiyor ama 60-90 değil her verdiğimde üç dört yudum içer 🙏🏻 Zamanla artıyor gibi ama belki sizde de işe yarar