ebykkbc yok yok bineronla vermeyin.sonra biberondan icmesin normal icsin diye ugrasirsiniz.henuz yeni 6ayliksa ztn ancak 1 2 kasik kadar icer.doktor nasil size 60 90 ml icsin demis hayret .6aylik bebek okadar su icemez ,gerek de yok ztn emiyorsa anne sutunden aliyor suyu.8.9.aydan sonra ancak okadar icer