Mnli Yigitsmomy 7 yaşında anaokuluna gönderemezsiniz seneye göre göndermeniz gerekiyor mesela bu sene 2020 doğumlu olanlar anaokuluna kayıt yaptırıyor çocuğunu kaç doğumlu ise ona göre kayıt yaptırmalısınız
Mnli Yigitsmomy evet anaokulu tam beklediğim gibi 272.750+ kdv oldu yemek 104.400+kdv ikisi ortalama 400 bin yapıyor kıyafet servis daha açıklanmadı onlar hariç
Yigitsmomy Mnli anladım çok teşekkür ederim ben galiba anaokuluna devlete 1. Sınıfa tede göndereceğim
Mnli Yigitsmomy genelde kolejler anaokuluna bize göndermezseniz 1 E almayız gibi bir tutum sergiliyor ama görüşün tabi