littlefish Kizlar cocugunu bilfen anaokuluna gonderen var mi? Ucretleri konusunda bilgi verebilir misiniz?
Mnli fatma527 ben de aynı tepkiyi vermiştim 😂 kayseride en pahalı okul orası resmen upper zengin değilseniz gelmeyin diyorlar ona en yakın fiyat 2. Sıradaki 250 bin bizim aklımızda 3 okul vardı zaten 1. Bizi kendi eledi 😂😂
Kuzucukhanim1289 fatma527 canım hersey parayla çalışıyor ondan. Haa elbette eğitimi iyi falan ama bu kadar paraya bide iyi olmasin🤣🤣🤣
Yigitsmomy Mnli merhaba bende Kayserideyim okul araştırma aşamasındayım aklınızdaki okullar hangileri idi nereye gönderdiniz merak ettim
Mnli Kuzucukhanim1289 yanlış hatırlamıyorsam 1. Sınıf 600e yakındı 2. Sınıfta düşüyor fiyat 3-4 yine düşük düşük dediğim yani 300 ler gibi 5. Sınıfta yine yüksek bunlar geçen dönem bu sene için açıkladıkları fiyatlar tabi her sene arttırıyorlar
Kuzucukhanim1289 Mnli kusura bakmayın yuhhh dicem yani😅😅 dediğiniz gibi süper zengin değilseniz oraya gidilmez. Saçmalık ya citen saçmalık bu nedir.
Mnli Yigitsmomy pazartesi haber verecekler ama heralde 275 bin + kdv şeklinde olacak eğitim ücreti yemek kırtasiye hariç
Yigitsmomy Mnli bizimki şuan 4 yaşında 6 yaşında fiyatlar iyice artar sanırım birde ben 7 yaşında göndermek istiyorum sıkıntı oluyor mu bilginiz varmı
Mnli Yigitsmomy 7 yaşında anaokuluna gönderemezsiniz seneye göre göndermeniz gerekiyor mesela bu sene 2020 doğumlu olanlar anaokuluna kayıt yaptırıyor çocuğunu kaç doğumlu ise ona göre kayıt yaptırmalısınız