mnkkizim Evet söylemek isteyip de söyleyemediğiniz kişilerin okuyacağını düşünerek dökün içinizi haydiiiii. Ben başlıyorum; Senden kurtulduğum güne şükrediyorum.
sek_kahve mnkkizim senin şirretinden sakındığım için seninle hiç kavga etmiyorum. Seni çok seviyorum ama bazen günlerce, haftalarca depresyona girmeme neden oluyosun güzel kardeşim
divabebedivamama mnkkizim seni çok sevmeme rağmen beni hep kırdın,sana hep koşmama rağmen beni ittin. beni kocaman bir sorumlulukla bu hayatta tek başıma bırakıp bir de üste çıkıp mağduru oynayamazsın. artık bıraktığın yerde ve bıraktığın halde değilim çocuğumla beraber kendimi yeniden büyüteceğim. bana bu hayatta gücümü yeniden verdiğin için çok pişman olacaksın.
twinsmomm2 mnkkizim ota b*ka alınıp surat sallandirmandan bıktım senin ben sıfatınaa tüküreyim be kadın 😂 oh iyi geldi bı 😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM mnkkizim beni linçleyenler gerek burda gerek sosyal hayatımda. Biliyorum hepiniz ben kıskanıyorsunuz ve yerimde olmak için can atıyorsunuz🤣🤣🤣
mnkkizim Gryffindor benim de sürekli kahve ve kitap paylaşan arkadaşım var ama hep yazım yanlışı yapıyor 😂
Aysssmom77 sek_kahve ben yazdım sandım bir ablam var dillere destan strese sokar eleştirir neler neler
balkizim1 divabebedivamama bu benim iç sesim sandım,kime yazdın bilmiyorum ama. Aynı duygulara sahibiz 🥲
mnkkizim Bu zamana kadar hislerimde yanılmadım. İyi gibi görünüp arkamızdan konuştuğunun farkındayım tatlı kıs.
sek_kahve Aysssmom77 evet benim kardeşim de öyle, en çok zararı kendilerine veriyorlar haberleri yok. Devamlı stresli bir yaşam sürüyorlar
Cicektebenimcicekligunlerde mnkkizim Düşündüm düşündüm bulamadım.😀 İçimde tutamam şakayla da karışık olsa söylerim. Ben üzülebiliyorsam, karşımdaki de üzülebilir.🙈😀 Okumaya geldim ben üstte kalsın post.😂