efnanduru_ bende de aynı sorun var gitmediğim doktor kalmadı. Ve benim yüzüme de sıçrıyor artık burnum alnım kaşlarım kulak arkam vs kuruyor. Onlar için krem vermişti doktor saçım içimde vich Dercos yeşil şampuandan kullanıyorum senelerdir çok memnunum hemen geçiyor kafamda ki kabuklanmalar. Bazen kanıyor bile hatta. Stres çok etkiliyor. Şampuan biraz pahalı ama faydasını görürsünüz