Daha fazla beklentin olmasın canım, geçmeyen bir şey çünkü, 1 hafta kesmesi yine iyiymiş. Ben sebirox kullanıyorum memnunum. Aynı zamanda m-furo solüsyon kullanıyorum, ense köküme, kulak arkama, favorilerime, alnımdaki saç diplerime döküyorum ve parmak uçlarımla masaj yapıyorum. Eğer yaralarınız açıksa önce yakıyor sonra rahatlatıyor. 2-3 gün kullanımla o yaralar da geçiyor. 2-3 hafta sonra yaralar tekrar çıkıyor. Bu döngü böyle devam ediyor. Ama sebiroxu hep kullanıyorum, bittiğinde 1 hafta sonra yaraya başlıyor