[silindi] tombikdonerkankasiiskender Marmaray mı YHT mı? Biri Marmaray demiş ama sanırım sen YHT ile gideceksin. Marmaray garının içinden YHT hattına geçeceksin. ☺
tombikdonerkankasiiskender [silindi] ben marmarayla pendiğe geçicem onun içinden sanırım yht ne geçicem
[silindi] tombikdonerkankasiiskender Evet canım ikisi farklı ray hattında. Ama aynı yerden geçeceksin. Güvenlik gösterir.
tombikdonerkankasiiskender [silindi] tamamdır teşekkür ederim buradan sordum ama yşne tabi orada da sora sora gidicem 😂
Tatlican tombikdonerkankasiiskender Ay canm ben gecen birkere bindim hızlı tren degildi gebzeden direk adapari merkeze geldi Yani normalde kullanmiyorum cok bilgim yok