tombikdonerkankasiiskender Kızlar yht ile sakaryaya gideceğim pendikten binicem ilk defa çocuklarımla böyle uzağa gidiyorum tek başıma ve trenle, bebek arabası alıyolar mı valiz koyma yerleri var mı tren saatinden kaç dk öncesinde gitmem gerek kafamda deli sorular helpp mee
[silindi] tombikdonerkankasiiskender Her şeyi alıyorlar. Kendiniz yerleştiriyorsunuz. Bineceğiniz vagon kapısının sağında valiz koyma yeri var. Ve koltuk üstünde var. Tren tam saatinde garda oluyor. 2 dakika içinde kalkıyor.
tombikdonerkankasiiskender [silindi] yaa çok teşekkür ederim en son küçükken binmiştim trene, ekran falan var mı hangi duraktayız yaklaşıyoruz gibi ? Birde yiyecek ikramı falan oluyor mu otobüsler gibi
Aybkemm Merrcimek valiz koyma yeri vagonun girişinde var evet birde koltuğun üstünde dolap oluyor oraya da çantanızı falan koyabiliyorsunuz. Bi 10 dk öncesinden içeri alımlar başlıyor kimlik kontrolü yapılıyor o şekilde ayarlayıp gidebilirsiniz. İyi yolculuklar
tombikdonerkankasiiskender Aybkemm çok teşekkür ederim hangi vagon olduğunu falan gösteren görevli oluyo mu orada
Aybkemm tombikdonerkankasiiskender evet ekran var anons da yapılıyor şu istasyona yaklaştık gibi. İkram yok ama satış yapılıyor ve kafeterya var bence yanınıza atıştırmalı alıp binin biraz pahalı oluyor.
[silindi] tombikdonerkankasiiskender İkram vardı, kaldırmışlar. Sadece su ve çaydı o da. Cafesi var ikinci vagonda olması lazım. Her vagonda ekran var. Hangi saatte hangi durakta olacağına kadar yazıyor ☺
Aybkemm tombikdonerkankasiiskender peron da vagon numarası yazıyor o vagonun önünde bekleyip biniyorsunuz.
tombikdonerkankasiiskender myarenb çok saolun teşekkür ederim cevapladığınız için ❤️ extra bilmem gereken bişey var mı sizce
tombikdonerkankasiiskender Aybkemm dışarıdan yiyecek getirmek yasak değil sanırım o zmaan tam da masalı koltuktan satın aldım çocuklar için rahat olsun diye teşekkür ederim cevap içşn
myarenb tombikdonerkankasiiskender yok çok rahat oluyor koltukların arası da geniş ama erken cıkın marmaray her zaman gelmiyor biz 3 dk kala yetiştik en son gittiğimde gebzede inince biraz yürüme mesafesi de var cünkü ada hattına
tombikdonerkankasiiskender Tatlican anneme ❤️ haziranda taşındı bayramda eşimle arabayla gitmiştik ilk defa kendim tek başıma gidicem bu sefer çok heyecanlı 😂
tombikdonerkankasiiskender Aybkemm tamamdır teşekkür ederim, aslında çok gözü açık biriyimdir kendi başıma bulur ederşm ama çocuklar olacak yanımda yanlış yapar başka tarafa giderim falan diye tedirginim kocama da o kadar laf dökmüşken giderim ederim diye 😂😂😂😂
Aybkemm tombikdonerkankasiiskender ekstra bir arama yapılmıyor yanınıza alabilirsiniz ayrıca lavabo falan da var ekstra bilgi olarak :)
[silindi] tombikdonerkankasiiskender Marmaray mı YHT mı? Biri Marmaray demiş ama sanırım sen YHT ile gideceksin. Marmaray garının içinden YHT hattına geçeceksin. ☺
tombikdonerkankasiiskender myarenb aa bir dakika ada hattına gebzeden aktarma mı oluyo ay seni Allah çıkardı karşıma bir anlatır mısın bana bunu ya aktarma mı var extra ücretli mi