kirikkalp asell13 Çatalan da ikinci köprüyü geçtikten sonra güzel yerler var serin olur belki olur oralar ☺️
asell13 kirikkalp aynen canım serin olursa bi menekşe olur zaten 2 aylık bebeyle pişman olmam imşallah