asell13 Elimde sma mama var kiloluk almıştık bebeğim içmeyince yarım kiloluk paket kaldı açılmamış daha dışarda unutmuşum hava sıcak açılmamış paket bozulurmu acaba atayım mı yoksa birinemi versem
CatBoy asell13 Açılmadıysa problem olacağını düşünmüyorum yine bir kullanmadan önce kokusuna tadına bakın
KuzeyinAnnesi03 asell13 açılmadıysa sorun olmaz direk güneşe maruz kalmadıysa. Bende 2 paket alıp kaldırıyorum genelde 🥰
asell13 Bu arada sorun olmayacağını düşünen varsa adana içi ücretsiz verebilirim sma optipro 1 numara
asell13 KuzeyinAnnesi03 mama reddi yaşadık sma biraz içince eşim 4 kilo aldı 🙄 çocuk içmedi açılan paket kaldı öyle bari başka bebek faydalansın
asell13 kirikkalp ilk haftası bile sıcak bana göre benim ev güneş alıyor çünkü 😂😂bizde kış yaşamıyoruz avantajımız o 😅
kirikkalp asell13 ay ne güzel bizim yazın güneş bizde kışında yok ev buz hane oluyor ilk haftadan sonrası rahat daha çok var of 😁
asell13 kirikkalp aynen canım aynen. Bu şehirde serinlemek için denize gitmek bile eziyet 😂 yarın menderese pikniğe gidecez şimdiden telaşı almış beni o sıcakta nasıl yapacaz diye 😂😂😂
kirikkalp asell13 Çatalan da ikinci köprüyü geçtikten sonra güzel yerler var serin olur belki olur oralar ☺️