MadamMommy öyle ya da böyle olmuş, kimsenin yatak odasını bilemeyiz ve yargılamak hiç kimseye düşmez. İnşallah hersey çok güzel olur. Siz bittim derken evladınız yettim annem demiş. Bir destekciniz daha sizinle geliyor, üzülmeyin , bebeğinizi de üzmeyin lütfen , hersey düşündüğünüzun bin kat iyisi olsun 🌸♥️