MadamMommy
Allah kolaylığını veriyor emin ol ben hamile kaldığımda büyük kızım 5 aylıktı düşün bende seninle aynı duuguları hissetim nasıl olacak büyük kızım zor bir bebekti çok duygusal ama duygusallığını hırçınlık olarak gösteren ilgiyi seven ağladımı susmak bilmeyen bir bebekti nasıl olacak diyordum hepndua ettim Allah ım kolaylık ver bu bebeğim sakin huzurlu bir bbebek olsun en çok istediğim şey ise kıskançlığın olmaması çok iyi anlaşmalarıydı çok şükür öylede oldu küçüğüm huzurlu bir bebek aksine ilgiyi sevmeyen bir bebek böyle olunca biz büyük kızıma titredik arada kıskançlık olmadı şimdiyse büyük kızı 22 aylık küçüğüm 7 aylık görseniz küçük kızım ablasını görünce gülleri açılıyor çok seviyor ablasını bunuda belli ediyor mutlulukla çığlıkla e büyük kızım da onun bu sevgisini ne zaman farkettiyse kıskançlığı varsada bitti görseniz öyle güzeller ki birbirleriyle öyle güzel oynuyorlar ki büyük kızım küçüğümü eğlendirmek için öyle komik şeyler yapıyor ki sonra kahkahaya boğuluyorlar birlikte onlara bakınca şükrediyorum işte benim yaşama sebebim diyorum sise şöyle söyleyim küçük kızım doğdu bana ilaç gibi geldi büyğk kızımda ağır lohusalık deprrsyonu yaşamıştım tam anne oldum tamam çok güzek bu duyguları hissediyorum dediğimde hamile kaldım eyvah yine aynı şeyleri yaşıycam diye korkuyla geçti hamileliğim ama küçüğüm doğdunda tek bir şey hissetim ve üstelik büyğk kızım doğdunda çok kıskanmıştı yemeden içmeden kesilmişti ona rağmen işte şimdi tamamlandım dedim tarif edemem o mutluluğumu ve ben değiştim 2. Bebeğimle ben değiştim büyğk kızımla çatışmalarımız oluyodu hırçındı sinirliydi inattı onla ilişkim bile düzeldi uzun oldu biraz kusura bakma ama seni çok iyi anladığımı bilmeni isterim hiö endişelenme 2 tane bebek ebet çok zorlukları var ama çok çocuklı hayatla bnece bir annenin eksik yanları doluyor taşıyor başka bir şey oluyor helebi onlaro birlikte oynarken gör birlikte gülerken birlikte anlaşmaya çalışırken birbirlerini kollarken bir gör bak o zaman iyiki diyeceksin❤️