birprensannesi1 merveac merhaba benimde aynen öyle oldu başta nohut büyüklüğünde geldi. Sonra küçüldü sivilce gibi kaldı.1.5 ay oldu geçmedi. Sizinki ne kadar sürede geçti acaba?
birprensannesi1 AsafEymenmom sizinki küçüldü mi acaba? Benimki küçüldü minicik kaldı, ama o da geçmedi 1.5 ay oldu gittim doktora ultrasona girdim , birşey yok dediler. Bari birşey yok üzerine yağ bezesi , sütle ilgili gibi şeyler deseydiler