AsafEymenmom Merhaba anneler Ben 27 gün önce sezaryanla doğum yaptım Emziyorum bebeğimi Bugün duşta sol koltuk altında misket büyüklüğünde dışardan fark edilmeyen bir kitle fark ettim sağa sola oynuyor randevu aldım gideceğim ama aklıma takıldı baya Daha önceden iki memede kist çıkmıştı zararsız denildi sonra geçmişti şimdi de bu acaba emzirmeden mi kaynaklı Sık sık deodorant kullanıyorum bide
tazecikanne45 AsafEymenmom emzirmeden kaynaklı diye düşünüyorum. Ben emzirirken birsürü fındık büyüklüğünde şeyler oluştu. Emzire emzire sağa sağa kayboldu. Aşırı kaşınıyodu ve acıyodu ama
teachermommy1 AsafEymenmom Korkmayın ama en yakın zamanda genel cerrahiye gidip gösterin. İnşallah bir şey yoktur. 🙏🏻
Show_must_go_on AsafEymenmom Geçmiş olsun emzirme bittikten 1 yıl sonra çıktı bendede genel cerrahi bölümüne gidip ultrason çektirdim 6 ayda 1 takip verildi sonra aşırı büyüme ve enfeksiyon kaptı şişti dışa doğru antibiyotik kullanıp aldırdım patolojiye gönderildi sonuç bekliyorum bende bakalım 🤗
AsafEymenmom tazecikanne45 teşekkür ederim yorumunuz için bende çok korktum emzirmeden oluyomus çoğu zaman
AsafEymenmom Show_must_go_on çok geçmiş olsun inşallah iyi sonuçlar alırsınız bende çok endişelendim inşallah geçer
Show_must_go_on AsafEymenmom Teşekkür ederim aslında kötü bir şey değildi ben 6. Ayın sonunda kontrole gittiğimde başka bir dr vardı resmen başından savdı önemli değil bir şey olmaz falan ben büyüdü dedikçe bir şey yok diyip tersledi. Ameliyatı yapan doktor o zaman alınsaydı 2 dikişlik bir büyüme varmış dedi sonuç 6-7 dikiş atıldı. Allahtan korkulacak bir ağrı yada hareket edememe olmadı sadece o sağ kolum ile uzanamıyordum dikişler alınınca geçti o da
AsafEymenmom Show_must_go_on doktor çok önemli gerçekten benimde sağ ve sol memede vardı ama kendiliğinden geçti Biz anneyiz ilk önce evlatlarımız aklımıza geliyor 🥺gelmiş geçmiş inşallah yaşamazsınız tekrar 🌺
merveac AsafEymenmom yeni dogum yaptıgımda duştayken koltuk altımda bahsettiginiz gibi nohut büyüklügünde beze elime geldi ve çok moralim bozulmuştu aklıma bin bir türlü şeyler gelmişti ama emzirmekten kaynaklıymış süt kanalları onlar ve bi süre sonra o geçiyor endişenleme 😊 umarım seninkide öledir
birprensannesi1 merveac merhaba benimde aynen öyle oldu başta nohut büyüklüğünde geldi. Sonra küçüldü sivilce gibi kaldı.1.5 ay oldu geçmedi. Sizinki ne kadar sürede geçti acaba?
Kubradt @“AsafEymenmom” yıllar önce bende de vardı. Kolumu hareket ettirince ağrı yapıyordu. Dr gidecektim. Bir anda geçti.
yamaniskom AsafEymenmom ilk zamanlar bende de çok oluyordu sağım yapmanız gerekli süt fazlalığından oluyor bide duştayken göğsünüze ve koltuk altınıza masaj yapım suyla iyi geliyor. İnşallah başka bişey değildir geçmiş olsun 🩷
birprensannesi1 AsafEymenmom sizinki küçüldü mi acaba? Benimki küçüldü minicik kaldı, ama o da geçmedi 1.5 ay oldu gittim doktora ultrasona girdim , birşey yok dediler. Bari birşey yok üzerine yağ bezesi , sütle ilgili gibi şeyler deseydiler