arasegeannesi kendileri refleks olarak direkt öksürüp atıyorlar zaten korkmayın. Biz direkt pütürlü gıdayla başladık blender ve çorba gibi sıvı şeyler yoktu beslenmesinde. Şuan 7,5 aylık baya çiğniyor eziyor yutuyor. Çiğnemeyi öğrenmesi lazım. Muzu, salatalığı ve havucu yutamayacağı büyüklükte soyup yıkayıp mama sandalyesinde eline veriyorum. Gözetimimizde oluyor tabi 2 dişi olduğu için bir süre sonra koparabiliyor. Ama kendisi keyif alıyor, sularından vitamin alıyor, soğuk olduğu için dişlerine iyi geliyor:) Gözetiminizde denemekten çekinmeyin. Hepsi doktor yönlendirmesi bu arada.