Annemin her şeyi boschtu buzdolabı 7 senenin üzerine bozuldu ama dolap taş gibi görsen sıfır sanarsın ama çalışmıyor işte. Bu yüzden kendime çamaşır makinesi Beko aldım memnun değilim. 2.el aldığım Beko marka bulaşık makinem ve Vestel buzdolabım var çok memnunum. Kaynanamın Altus buzdolabı var en az 20 seneliktir hâlâ çalışıyor. Regal bulaşık makinesi var 15 yıllık falan. Yani şunu demek istiyorum marka çokta önemli değil sanırım beyaz eşyada. Biraz şans işi gerçekten.