minnosunannesi06 çamaşır makinem ve buzdolabım Samsung çok memnunum
Ankastre ve bulaşık makinemi Vestel aldım gayet memnunum onlardan da çok paralar vermenize gerek yok
Fırın taktırmayacağım için eşimin Bosch fırınını kullanıyorum o da gayet yeterli bizim için
Kurutma makinesi henüz almadım yerim olmadığından ama annemler yıllardır Arçelik kullanır ve memnunlar