kutsal6363 hergun belli saatlerimiz var gece 11 buçuk gibi yatırıyorum iyi geceler diyip mama iciyo uyuyo kendi gece boyu uyuyo sabah 7 de kalkıyor içip geri iyi geceler diyorum 10 kadar uyur geri hemen yatar12de tam kalkıyor o zama ilk el yüz yıkayıp günaydın diyorum ilk işimiz üst değiştirmek sohbet etmek sohbet etmek baya iyimis sonra karın doyurup oyun oynuyoz o zaman 2 saate yakın ayakta tutmaya çalışıyom sonra yatırıyom sonda gündüzleri böyle 1 saat uyanık 2 saat uyuyo hep ama gün içinde konuşuyoruz akşam üstü çok az kaldı akşam olup yatmamıza falan diye sohbetler ediyorum ebem böyle tavsiye etti ve her uygulayan hastam memnun dedi bende denedim cidden öyle 🥰🥰