kutsal6363 Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri uyku sorunumuz var maalesef çok az uyuyor bundan dolayı da hem huzursuz hemde gelişimi beslenmesine göre az diye düşünüyorum. Şöyle anlatayim sabah 8 den akşam 8 9 a kadar gün içinde bir kere uyuyor oda 1 Max 2 saat. Uyanık kaldığı süre 7 8 saat oluyor artık ağlıyorum kendim yoruluyorum sürekli mama ver emzir ama en çok yavruma üzülüyorum 😞😞sanki uyuyamiyor gibi esniyor saatlerce öyle uyanık bu durumu yaşayan var mı tecrubesi olan fayda gören
Myrtle kutsal6363 benim kizimda 2 ay 26 gunluk. Dun 9 saat gece uykusu ( 1 kere beslenmeli) yapti. Gunduz 1 saat uyudu. 30 yasinda insanim ben daha cok uyurum. Gozleri kipkirmizi surekli ovusturuyor 5 10 dakika uyuyor şükür diyorum. 3 saat uyumus gibi birden uyaniyor konusmak oyun oynamak istiyor 🤔. Bazen gece aralikli 13 saat uyuyor gunduz 4 5 saat uyuyor. Bir gunu bir gununu tutmuyor.
rmysa15 kutsal6363 benimkindemi sorun var anlamadım kimse uyumuyo diyo benimkide bı düzene alıştı öyle devam ediyo ebem demişti ama sen kendin yaparsın bunu sen alıştırırsan uyumaz seni ister dedi ama bazen elimizde olmuyo işte 😅
Aseliiimmm kutsal6363 bızımkıde aynı 2 aylık tam hıc uyumuyor ağlıyor durmuyor doktora da gıttık bsey cıkmadı prematüre doğdu
kutsal6363 Farklı 3 4 doktora da götürdüm gazı var zaten ama gazdan olsa bu kadar uyanık kalır mı? Ki gazını çıkarıyoruz biraz azaldı ilk günlere göre ne yapacağımı şaşırdım:(
sultankocman Benim de bebeğim öyleydi. Yine 1-2 saat uyuyormuş. Asla ama asla uyumazdı, inanamazdık, küçücük bedeni nasıl dayanıyor hayret ederdik. Ah o gaz atakları ah. Şimdi 9 aylık çok şükür her şey geçti gitti, elbet düzene giriyor sabırlı olun🥰🌸
kutsal6363 sultankocman yaa inşallah. Evet işte insan sasirigor nasıl böyle uykusuzluğa dayanıyor diyorum hayret ediyorum umarım bizimde düzelir
kutsal6363 Myrtle yaa bizim gece uykularimiz da öyle ama en fazla 2 3 saat yatmıştır nadir oda hep uyanıyor 1 2 saatte bir sabah 4 5 den sonra uyumuyor toplasanız 5 6 saattir Max ondan şaşırıyorum bende bizimde
kutsal6363 rmysa15 yaa maşallah ne güzel işte. Peki siz mi düzene aliatirdiniz aslında bende düzeni olsun istedim ama inanın bebek kendi belirliyor onu anladım ne yapsamda olmuyi
kutsal6363 Aseliiimmm yaa bizim 38 de doğdu ama 2500 du onunda etkisi var mıdır bilemiyorum tabi ama insan evladı öyle görünce üzülüyor ki çoğu bebek cevremde d evar uyuyor acıkınca uyanıyor.
rmysa15 kutsal6363 hergun belli saatlerimiz var gece 11 buçuk gibi yatırıyorum iyi geceler diyip mama iciyo uyuyo kendi gece boyu uyuyo sabah 7 de kalkıyor içip geri iyi geceler diyorum 10 kadar uyur geri hemen yatar12de tam kalkıyor o zama ilk el yüz yıkayıp günaydın diyorum ilk işimiz üst değiştirmek sohbet etmek sohbet etmek baya iyimis sonra karın doyurup oyun oynuyoz o zaman 2 saate yakın ayakta tutmaya çalışıyom sonra yatırıyom sonda gündüzleri böyle 1 saat uyanık 2 saat uyuyo hep ama gün içinde konuşuyoruz akşam üstü çok az kaldı akşam olup yatmamıza falan diye sohbetler ediyorum ebem böyle tavsiye etti ve her uygulayan hastam memnun dedi bende denedim cidden öyle 🥰🥰
kutsal6363 Aseliiimmm uyumamasi çok çok zor yıpratıcı bir durum gerçekten:( bazı bebekler maşallah akıllı uyur uyumasa da durur bizimki uyanikkende ağlıyor huzursuz çok zor yani 🤦🏻♀️
Aseliiimmm kutsal6363 benım ilk kızımda öyleydı 4 yaşında su an yenı düzene girdi uykusu düşünün ınsallah bu öyle olmaz dıyorum hep 😅
kutsal6363 Bide zogu zaman uyuyor ama uyuduktan 5 10 dk sonra bakıyorum çığlık atıyor ağlıyor bugünde arttı bu gazı da yok gibi. Alıyorum biraz emziriyorum yine 2 3 dk sonra uyuyor anlamadım nedir
Tusa_ kutsal6363 gaz sancısı olduğu gün hiç uyumadı ama sonra gaz damlası aldım ayağından çorabını hiç çıkarmadım yediklerime dikkat ettim şimdi uyuyo çok şükür rezene çayı içtiğim zamanda çok rahat ediyo
kutsal6363 Tusa_ yaa bizde gaz damlası kullaniyoruz probiyotik de. Rezene de içiyorum ama bilmiyorum tabi her bebek farklı